6 תשובות
לא.
לא,זה כמו צלקת,אין דרך טבעית להעלים אתזה
לא
גם עם משחה קשה לעשות את זה אבל יותר אפשרי
סימני מתיחה זה דבר ממש ממש לגיטימי והכל טוב! את מהממת כמו שאת
גם עם משחה קשה לעשות את זה אבל יותר אפשרי
סימני מתיחה זה דבר ממש ממש לגיטימי והכל טוב! את מהממת כמו שאת
שואל השאלה:
אני מתייבשת להגיד לאמא
ולא אני שונאת את הסימני מתיחה וזה מזעזע ולאף אחת מהחברות שלי אין את זה
אני מתייבשת להגיד לאמא
ולא אני שונאת את הסימני מתיחה וזה מזעזע ולאף אחת מהחברות שלי אין את זה
אנונימית
לא אבל לאט לאט הם הופכים ללבנים ובקושי רואים אותם
אבל זה לגיטימי וטבעי
אבל זה לגיטימי וטבעי
שואל השאלה:
בטוח בטוח שהם יהפכו ללבנים?
בטוח בטוח שהם יהפכו ללבנים?
אנונימית
באותו הנושא: