8 תשובות
אין מה לעשות ממש
אולי עם בן אדם מסויים לא יהיה לך
אולי עם בן אדם מסויים לא יהיה לך
עם הבן אדם הנכון לא יהיה לך
אם את לא אוהבת את זה אל תעשי את זה בינתיים
אחותי-
אל תתנשקי
תחשבי מה יקרה אם פעם אחת תקיאי בפה של מישהו-
אל תתנשקי
תחשבי מה יקרה אם פעם אחת תקיאי בפה של מישהו-
כנראה שעם הבן אדם האמיתי זה לא יקרה
להתחבק
שואל השאלה:
מה זה עם הבן אדם האמיתי?
זה חבר שלי. ואני אוהבת אותו.
פשוט הפתיחה והסגירה הזאת של הפה כנראה עושה לי איזו תגובה ללהקיא.
פעם אחת בזמן שהתנשקנו הלכתח לצד והקאתי. מה אני יכולה לעשות?
אני אוהבת להתנשק.
אה ואנחנו הראשונים אחד של השני
מה זה עם הבן אדם האמיתי?
זה חבר שלי. ואני אוהבת אותו.
פשוט הפתיחה והסגירה הזאת של הפה כנראה עושה לי איזו תגובה ללהקיא.
פעם אחת בזמן שהתנשקנו הלכתח לצד והקאתי. מה אני יכולה לעשות?
אני אוהבת להתנשק.
אה ואנחנו הראשונים אחד של השני
אנונימית
להתחבק כמו שאמרתי / לשכב . תהנו
באותו הנושא: