6 תשובות
לא
היא משפצת תמיד
לא מעירה, אלא רק משפצת
קשה לגלח מדוייק כל האיזורים
כן אני איזה שעתיים שלוש במקלחת אבל גם אם פספסתי זה לא הרבה והיא יכולה לעשות גילוח על יבש או שלעבור עם המכונה וגם ככה השערה נשרפת לא קרה כלום
אני למשל עושה גם גב תחתון אז כן יש מקומות שמתפספסים, אבל הכול בסדר היא מקסימום קצת חוזרת לי על זה עם סכין, זה לוקח לה בדיוק שניה.
שואל השאלה:
אני לא יודעת למה אבל לי היא לא חוזרת על זה עם סכין, וכאילו יש לה אבל אני לא יודעת היא לא כזאת נחמדה
אנונימית
איזה באסה, כן יש כאלה.
אוליי פשוט כזה לפניי הטיפול תגידי לה שלפעמיים מתפספס לך
כן זה באסה עם כאלה שלא נחמדות וקשוחות כאלה, חושבות שאנחנו איזה אנשי הגומי
יאללה שתעיר ותעני לה תגידי לה שאת לא מגיעה לאיזורים האלה ושאם היא יכולה שתגלח שניה על יבש.
יאללה בסופו של דבר תסיימי שם ולא תראי אותה יותר הכל למען המטרה חחחחחחלחח