6 תשובות
לא חח
אממ קשה חח,רוב המחשבות זה עליו
אנונימית
ממש לא, אני מאלה שלוקחות את זה ממש קשה... במיוחד שזה מישהו שאני רואה ביום יום
not so much :/
אני כל היום מטייסת עליו ומדמיינת אותו
כן אבל הראש כל הזמן עסוק בו.
בגלל זה אני מנסה תמיד להדחיק את זה לפני בגרויות אחרת זה משפיע.
בגלל זה אני מנסה תמיד להדחיק את זה לפני בגרויות אחרת זה משפיע.
באותו הנושא: