10 תשובות
למה להתעודד זה מעולה
יש ילדים עם יותר נמוך
יש גרוע יותר אל תדאג
אנונימית
זה ממש סבבה
אני קיבלתי פחות אם זה מעודד
להבין שזה לא אומר עלייך כלום בתור בן אדם, מספרים לא משקפים אותך. אני בטוח שאתה הרבה יותר מוכשר מהכותרת שמדביקים לך בתור תלמיד ממוצע.
את אמיתית כאילו
יש כאלה שלא אוהבים את הציונים האלה פשוט תציעו לו דרכים להתעודד, אל תשווה ציונים, תלך להנות עם חברים ותעשו משהו כיף ואל תחשוב על הציון תנסה להתאמן ולשפר אותו
זה בסה"כ ציון, הוא לא אומר עליך כלום ולא משקף את הידע שלך בשום צורה. כל מה שהוא אומר הוא שכנראה הלך לך פחות טוב במחצית הזו ממה שציפית - וזה קורה, זה בסדר, לא קרה כלום. בכל מקרה, 74 לא ציון קטסטרופלי בכלל, הגיוני שיאכזב אותך אבל אני לא רואה לתת לזה סיבה להשפיע עליך בצורה קיצונית, תשתדל פשוט להשקיע יותר לקראת המחצית הבאה, ותוכל להשתפר. בהצלחה!