6 תשובות
אחלה תשלחי. אני כן צריכה אומץ כזה..
בלי להעליב, זה נשמע מטומטם שאת אומרת ש"אני לא יודעת איך להגיד לך את זה" ואז לפתע את יודעת איך להגיד לו את זה אז זה לדעתי מוציא אותך קצת סתומה בלי להעליב כן?
אנונימי
לא זה בסדר^ כי היא לא יודעת איך להגיד את זה זה בצורה אחרת.
מה אל תזרקי אותו בהודעה תגידי לו מה נהיה?
דבר אחד יש לי להגיד לכן
רובכן מטומטמות שזורקות בלי לחשוב כמה פעמים אם הוא בסדר והכל וכיף לכם ביחד
רובכן מטומטמות שזורקות בלי לחשוב כמה פעמים אם הוא בסדר והכל וכיף לכם ביחד
אנונימי
כן. בדיוק ככה.
באותו הנושא: