10 תשובות
זה לא הגיוני. אתה חייב לדווח
לא
לא הגיוני בעליל, לצערי אבל זה קורה תהייה חזק אתה תתגבר על זה !
נראלך? גבר אתה הכי שווה שיש שים זין על כל מי שחושב אחרת
בכלל לא הגיוני.
לא הגיוני, תדווח על זה.
אנונימית
ממש לא, אתה מספר למישהו?
מוזמן לפרטי
מוזמן לפרטי
זה הגיוני כי גזענות קיימת.
אם זה צריך לקרות? חד משמעית לא.
אם זה צריך לקרות? חד משמעית לא.
ממש לא הגיוני, אדיוטים אחד אחד מי שעושה את זה
הי, ראיתי את הפוסט שלך, טוב שאתה משתף ולא נשאר עם זה לבד. האם אתה מדבר על מה שעובר עליך עם ההורים שלך או אדם קרוב אחר? כמובן שזה לא הגיוני ולא לגיטימי. סיפרת למחנכת שלך או ליועצת בבית הספר שאתה לומד בו? חשוב שתדבר על זה גם למענך וגם למען ילדים אחרים בבית הספר.
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/, הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי כאן, במייל או באינסטגרם. כמו כן אתה מוזמן לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: https://www.yelem.org.il/, הצ'ט פעיל בימי ראשון עד רביעי בין 20:00-24:00 וניתן לשוחח בו באנונימיות עם מתנדבים.
אנה
מתנדבת בעלם דיגיטל - יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
מייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
באותו הנושא: