4 תשובות
כן מה הבעיה?
שואל השאלה:
שגם מכריחים אותי וגם אני צריך להתארגן במיוחד בשביל זה וללכת לבית ספר כשאין לי
שגם מכריחים אותי וגם אני צריך להתארגן במיוחד בשביל זה וללכת לבית ספר כשאין לי
אנונימי
הם צריכים לדעת איך עובר לך עם הקורונה זה לא ככ משהו יותר מידי אתה פשוט בא אומר למורה שהיה לך קצת קשה ואתה מתקשה עם הזום ואז אתה חוזר הביתה ועושה מה שעשית לפני
לא נראלי אבל מה בדיוק השיחות האלו?
באותו הנושא: