4 תשובות
לא נראה לי, יש את המבחן בסוף שנה וזהו. אם את לא עוברת אותו את צריכה לעשות תיאוריה עצמאי, לא דרך בית הספר
לא חושבת
לא, את צריכה לעבור מבחן בתעבורה. אם את לא עוברת, את צריכה לגשת באופן עצמאי.
FML
לא