5 תשובות
אין הגיון
שואל השאלה:
יש מלא תוכניות שילדים משחקים בהם ויש שחקנים ממש טובים
אנונימית
כי אולי הם ראו שהשחקנים האלה יותר מתאימים מי ילדים בני 16
אנונימית
נכון יש מלא כאלה שזה נראה מוזר ולא מתאים
כי הרבה יותר קל ורצוי להעסיק שחקנים שלמדו משחק ויכולים לשחק בצורה מקצועית. לרוב נערים ונערות שאין להם ניסיון במשחק ומשחקים בסדרות, משחקים באופן מאוד חובבני שאישית מוריד לי מאיכות הסדרה. מעבר לזה, לנערים ונערות בתיכון לא תמיד יש זמן לפנות מהלימודים לטובת המשחק, ומכיוון שיש להם עוד מחויבויות חוץ מהמשחק, הם לא בהכרח יהיו זמינים להשקיע את רוב הזמן שלהם במשחק.
כמובן שיש יוצאי דופן, אך מדברת באופן כללי למה כדאי יותר ליוצרים של סדרות להעסיק שחקנים עם ניסיון.
אנונימית