10 תשובות
לא אבין את החומר שהם לומדים
שלא יהיו לי חברים,שאני לא אסתדר
לא להצליח להתחבר שם זה הדבר היחיד שמפחיד
אנונימית
אנשים חדשים,התחלה חדשה..
אני מפחד משינויים
אני מפחד משינויים
למצוא חברים חדשים
להסתגל למשהו חדש
להסתגל למשהו חדש
אני לא אתחבר לאנשים
כנראה שאת רוב החברות שיש לי לא היה..
במראה חיצוני אני נראת מאיימת אז יכול להיות שלא הרצו להיות בקירבתי
במראה חיצוני אני נראת מאיימת אז יכול להיות שלא הרצו להיות בקירבתי
לא אצליח להתחבר לאף אחד
עברתי השנה לדתי ופחדתי שהרוב שם דוסות מידי ושאף אחת לא תהיה באופי שלי
אנונימית
אני עברתי השנה
היו לי פחדים בעיקר מהלימודים,שלא אמצא חברות ואהיה לבד בהפסקות
היו לי פחדים בעיקר מהלימודים,שלא אמצא חברות ואהיה לבד בהפסקות
באותו הנושא: