7 תשובות
כנראה אתה אוהב את הלבד
הייתי בבית שנה וקצת בגלל הקורונה והצלחתי לא להשתגע. אז כנראה לא רק אתה.
יש כמוך שאוהבים את הלבד והשקט
אני לא כמוך אני חייבת לצאת לעשות וזה
גם אני, חולה על הלבד שלי. כשאני לבד במקומות כמו בית ספר אז אני מבינה כמה זה מבאס
אני לא יכול להשאר בבית יומיים.
זה מדכא רצח וגם עושה תחושה קריפית.
חוץ מזה אין לי בשיט מה לעשות בבית
גם אני
וואי גם אני אני יכולה ליהיות נצח בבית אפילו לבד אבל כשאומרים לי לעשות את זה (נגיד הסגר) יש לי חשק לצאת ולראות אנשים