7 תשובות
תחפשי אותה ותתנצלי
זה לא לגמרי אשמתך אבל אם את מפחדת שהיא תפגע בעצמה תתקשרי להורים שלה או למישהו שיעזור לך למצוא אותה
זה לא לגמרי אשמתך אבל אם את מפחדת שהיא תפגע בעצמה תתקשרי להורים שלה או למישהו שיעזור לך למצוא אותה
אנונימית
זה רק הכתבה לא בגרות הכל בסדר מה קרה מעתיקים
הכל בסדר תדברו על זה בסוך תצחקו על זה
הכל בסדר תדברו על זה בסוך תצחקו על זה
היא העתיקה. דבר ראשון
לא הכשלת אותה ולא שוםדבר
וגם, זאת רק הכתבה באנגלית. והגיוני שהיא תיהיה מתוסכלת אבל דבר כזה לא אמור לפגוע בקשר ביניכן
לא הכשלת אותה ולא שוםדבר
וגם, זאת רק הכתבה באנגלית. והגיוני שהיא תיהיה מתוסכלת אבל דבר כזה לא אמור לפגוע בקשר ביניכן
רק הכתבה אבל אם זה כל כך מפריע לך תבקשי מנסה סליחה
את לא אשמה , אבל תגידי בכל זאת סליחה אם זה בגללך
שואל השאלה:
היא חזרה לכיתה,
הכל בסדר. והיא אפילו לכ כועסת עליי:)
היא חזרה לכיתה,
הכל בסדר. והיא אפילו לכ כועסת עליי:)
אנונימית
את כלבה רצינית
אנונימי
באותו הנושא: