9 תשובות
שואל השאלה:
אני רועדת אני רועדת תענו
אני רועדת אני רועדת תענו
אנונימית
זה תרגיל, הכל טוב :)
מה רועדת? זה פאקינג תרגיל
כנסו לפרופורציות אנשים
כנסו לפרופורציות אנשים
יש עוד
בכל אזור שכתוב יש פעם אחת
aero אל תהיה יהיר. יש אנשים שלא יודעים שזה תרגיל ויש אנשים עם חרדות מאזעקות. לא כולם ידעו שיש, כולל אני.
אני לא ידעתי שזה תרגיל עד לפני חצי שעה, ויש לי פחד קל מזה, אני לא מראה את זה אבל כן
כנסי לפרופיל שלי. שם כתוב הכל.
עריכה:
התמונה שלי! התמונה ששמתי לפני כמה דקות. הכל שם! לחיצה ארוכה על התמונה ואז פתיחת הץמונה בכרטיסיה חדשה. קצת מטושטש אבל קריא.
למה אני טןרחת בכלל
זהו נגמר התרגיל
עריכה:
התמונה שלי! התמונה ששמתי לפני כמה דקות. הכל שם! לחיצה ארוכה על התמונה ואז פתיחת הץמונה בכרטיסיה חדשה. קצת מטושטש אבל קריא.
למה אני טןרחת בכלל
זהו נגמר התרגיל
אל דאגה, זה בטח כי את שומעת אזעקה מאיזור קרוב
בכל חלק בעיר מופעלת אזעקה בזמן אחר
בכל חלק בעיר מופעלת אזעקה בזמן אחר
באותו הנושא: