הוא כל הזמן מגן עליי מילדים שמציקים לי הוא יודע עליי הכל, אפילו הסוד הכי גדול שלי, אנחנו צוחקים ביחד, אנחנו יכולים לדבר שעות הוא אמר לי לפני חצי שנה שאם היה לו סיכוי הוא היה יוצא איתי (נראה לי בצחוק) והיום הוא אמר שאני הידידה הכי טובה שלו אז אני בוכה חשבתי שהוא אוהב אותי בחזרה איך ממשיכים מכאן? איך להפסיק לחשוב עליו בלי לנתק קשר?