19 תשובות
כן זה וירוס
שואל השאלה:
אייפון 13 ב7 שקל
תייגו אותי 30 פעם מהבוקר
כן זה פישינג
זה פשוט חרטא חח
לא,רק אותי לא תייגו בכלל?
כן 3 פעמים החר* הזה
אין לי, אז לא...
שואל השאלה:
וואי וואי ואם בטעות נכנסתי לזה אבל ישר יצאתי לפני שזה הראה מה קיבלתי מה זה אומרר
זה בסדר אם נכנסת לפוסט לא קרה כלום פשוט הם רושמים שם תיכנסו לקישור אל תלחצי על זה בשום אופן!! זה הונאה
שואל השאלה:
אבל בטעות נכנסתי לקישור אבל מהר יצאתי וזה עוד לא סיים לטעון מה זה אומר
כל עוד לא מילית את הפרטי אשראי שלך אני חושבת שזה בסדר
הם בעיקרון גונבים את הפרטי כרטיס אשראי במידה והקלדת אותם
שואל השאלה:
אה אוקי
שלושים פעם שלחו לי וחסמתי ושולחים לי מעמודים שונים
חרא עשו לי את זה כמעט נפלתי בפח
מתייגים אותי בזה איזה 30 פעמים ביום
חסמתי מלא עמודים והם לא מפסיקים
אנונימית