12 תשובות
לא, זה פישינג.
לא אמיתי
לא
שואל השאלה:
זה ממש הכניס אותי לאתר של אפל והיה תגובות של אנשים שרשמו שהגיע להם
זה ממש הכניס אותי לאתר של אפל והיה תגובות של אנשים שרשמו שהגיע להם
אנונימית
למה שלחו לכולם חוץ ממני,אלוהים יש לך משהו נגדי?
כן אייפון בשבעה שקלים מאוד הגיוני
גם אותי תייגו זה וירוס
סוס טרויאני או משהו
לא
לאלא אל תעשי זה וירוס
תסתכלי את הדומיין, אפשר לחרטט כתובת שממש דומה לאפל אבל בסוף זה appie, היית שמה לב שהדומיין זה עם i גדולה?
חחח זה וירוס, תמיד תסתכלי על הקישור,אם רשום עוד ספרה או איזה אות לא קשורה והם טוענים של אתר של אפל, זה פשוט לא .
באותו הנושא: