13 תשובות
מה
לא
לא זה לא הגיוני, אתה מוזר בקטע רע כפרה
איכס יש לי עכשיו תמונה של זה בראש
מקווה שאתה צוחק
רגע זה לא נורמלי?
אנונימי
למה
שואל השאלה:
אבל כל מי שענה זה בנות
אולי אצל גברים זה נורמלי
הנה אנונימי איתי
אבל כל מי שענה זה בנות
אולי אצל גברים זה נורמלי
הנה אנונימי איתי
אנונימי
בטח אתה מפליץ מתחת לשמיכה ומסניף תריח
אנונימית
שואל השאלה:
לא
פלוצים זה מסריח^
לא
פלוצים זה מסריח^
אנונימי
כן, הגיוני, גם אותי זה מחרמן
זה למה אני לא יכול להתאמן כשאני בגמילה
זה למה אני לא יכול להתאמן כשאני בגמילה
אנונימי
שואל השאלה:
הנה
בנים מסכימים איתי
אז זה כן נורמלי
הנה
בנים מסכימים איתי
אז זה כן נורמלי
אנונימי
גם אני מוצא בזה עניין.
באותו הנושא: