24 תשובות
זכותך
מה עובר עלייך אישה
מגניב
וואו הלוואי על כולם:)
לא יודע מה יש לך שכל בטוח אין לך
אנונימי
גם אני באמא
מה השאלה פה? תהני..
אנונימי
יש מצב שהזיעה שלכם מריחה טוב? אדק
זה כזה אני אוהב אותו וגם זה ריח מסריח ביחד ומדחבר לא רק על שלי
אני יודע מה יש לך
יש לך אהבה לריח של הזיעה שלך
יש לך אהבה לריח של הזיעה שלך
את אדם איכותי
דפאק אוקיי זה מוזר
אנונימית
חחח יש לי פסיכולוגית טובה להמליץ לך
חחח
גועל נפש בייב
...
לא שופטת
לא שופטת
איכ
מה-
ואני אוהבת את הריח של התחת מה לעשות? כלום כל אחד והמוזרות שלו
אנונימית
כל אחד והשריטה שלו. אני חושבת שאולי אם הזיעה לא *ממש* מסריחה זה די הגיוני סהכ. אני אישית שונאת את זה אבל תהני
גם אני לול
יש לזה ריח מנחם
יש לזה ריח מנחם
כם אני חחח
כי אני לא ממש מזיעה חחח
כי אני לא ממש מזיעה חחח
איכס
באותו הנושא: