3 תשובות
בארנק שעליך... תכלס אני כמעט לא הסתובבתי איתה עד שהוצאתי רישיון
שואל השאלה:
אבל מה כאילואיפה אני אשים אותה...
אבל מה כאילואיפה אני אשים אותה...
אנונימי
אתה צריך חח, אני למשל בקושי מסתובבת עם בתעודת הזהות שלי.. היא לא שימושית לי.. רק שאני צריכה אותה אז אני לוקחת אותה..
באותו הנושא: