3 תשובות
בארנק שעליך... תכלס אני כמעט לא הסתובבתי איתה עד שהוצאתי רישיון
שואל השאלה:
אבל מה כאילואיפה אני אשים אותה...
אנונימי
אתה צריך חח, אני למשל בקושי מסתובבת עם בתעודת הזהות שלי.. היא לא שימושית לי.. רק שאני צריכה אותה אז אני לוקחת אותה..