10 תשובות
יש לך חץ ואז את לוחצת על אנונימית
ואז את לוחצת על האפשרות ליהיות אנונימית
כשכותבים את השאלה יש חץ שמכוון למטה ליד הכפתור של השליחה, לוחצים עליו ואז שאלה אנונימית
אם כבר שאלת שאלה אפשר להתנתק מהמשתמש באמצעות החץ שבתוך השאלה בצד שמאל למעלה- אי אפשר אחר כך לחלק פרחים אם נשארו, וזה לא יופיע בשאלות ששאלת
חץ אפור כזה שנימצא מעל החץ הכחול
שואל השאלה:
תודהה
בכיף אהובה(:
כשאת מתחילה בשלב הראשון בשאילת השאלה (כשאת כותבת את השאלה ופירוט), יש לך חץ קטן למעלה בצד ימין
את לוחצת עליו, ויש לך 2 אפשרויות
אנונימי
וצירוף קישור
תלחצי על אנונימי
ומשם תמשיכי רגיל:)
את לוחצת עליו
יש לך חץ קטן בצד שמאל תלחצי עליו ואז על אנונימית
יש לך חץ