2 תשובות
להחליף את זה לאנונימי ואז יש אפשרות ללחוץ פשוט ולמחוק או לכתוב כמו צ'אט רגיל
את עושה אנונימי/אנונימית ואז לוחץ על זה, מוחק וכותב מה שבא לך