4 תשובות
זה קרה גם ליי!
לא הבנתי כל כך אבלל...
לא הןא לא חושב שאת מןזרה הכל טוב, לכולם יש הורים וכולם נתקלים בבעיות האלה מידי פעם(:
שואל השאלה:
שורה תחתונה אני ניתקתי לו כי הייתי חייבת בגלל שאמא שלי עמדה לידי וחיכתה שאני באמת אנתק וארשום לו לילה טוב ולא אעבוד עליה כאילו
וזה מעצבן שהיא ככה מעיקה אני לא בת 3 מה יש לה זה גם ממש מביך ניתקתי בבום ועוד מסיבה ממש פדחנית
אנונימית
כשהייתי יותר צעירה חוויתי סיטואציות דומות עם אמא שלי, גם בחופש הגדול וגם ברגיל וכמוך לא דיברתי בסקייפ ובפלאפון בשעות האלה בעוד שכל החברים שלי כן. זה עצבן אותי ברמות, אבל היום אני כבר בת 21 והדברים האלה באמת מאבדים את החשיבות.
כן במקומך הייתי מתנצלת שהפרעתי לה, אבל אומרת לה שנפגעת מהדרך שלה ושאת בסך הכל נהנית וזה פגע בך.
ובקשר אליו- אני בטוחה שהוא לא מייחס לזה את אותה החשיבות כמוך ושהוא באמת לא חושב שזה מביך, אז שלא יטריד אותך