5 תשובות
מה קרה אהובה?
כן הצורך לחופש זה דבר חשוב, אבל גם מסגרת חשובה, אולי את צריכה למצוא מסגרת שטובה שלך ושנותנת לך זמן לנוח ולחופש קצת
שואל השאלה:
הדרך שלי היא דרך היצירה, ואני זקוקה להמון זמן חופשי. זה באמת צורך שלי ולא סתם פינוק או עצלנות. קשה לי במסגרות.
הדרך שלי היא דרך היצירה, ואני זקוקה להמון זמן חופשי. זה באמת צורך שלי ולא סתם פינוק או עצלנות. קשה לי במסגרות.
אנונימית
אל תתני לזה לשבור אותך אבל גם אל תלכי ראש בקיר.... כי גם זה ישבור אותך בסוף.
תשחקי חכם, ותמצאי את הדרך שלך.
תשחקי חכם, ותמצאי את הדרך שלך.
שואל השאלה:
אני עושה משהו שאני שונאת רק כי זה חובה. זה מה שקרה.
גם כן שירות משמעותי.
אני עושה משהו שאני שונאת רק כי זה חובה. זה מה שקרה.
גם כן שירות משמעותי.
אנונימית
באותו הנושא: