8 תשובות
שואל השאלה:
אה יש מצב שזה לא יכאב אפילו?
אולי המקום עצמו של החיסון לא יכאב , אבל יכולים להיות כאבים בלב ובעוד מקומות בגוף אפילו באופן קבוע
אנונימית
היום ומחר, לא בטוח שיכאב אבל
אצלי אחרי 2 מנות התחיל לכאוב תוך 4 עד 5 שעות ככה התחיל אצל כל אחד ואחת זה שונה
שואל השאלה:
טוב בינתיים עדיין לא כואב לי אלא אם כן אני מרים את היד וגם אז בקושי
מה שכן אני חולה ברמות :(
בערך היום בערב יתחיל לכאוב בכתף, לא מוכרח
עשיתי לפני שבוע ועד עכשיו כואב לי והיד שלי ממש מרגישה חלשה