10 תשובות
נראלי תנוחי קצת אל תאמצי הרבה זה קורה הכל טוב
אם זה ממשיך תדברי אם ההורים
אם זה ממשיך תדברי אם ההורים
אמאלהה!! דחוף להגיד לאמא אי לאבא תרגישי טוב❤
תישני ותאכלי ירקות ופירות
זה תופעות לוואי של אחרי החיסון גם לי היה את זה, פשוט תנוחי ותיקחי כדור
על מה המינוסים? זה באמת מה שהרגשתי יום אחרי החיסון
על מה המינוסים? זה באמת מה שהרגשתי יום אחרי החיסון
החיסון הוא לא נגד הקורונה אלא מונע להגיעה למצב של תמותה, וזה לא מגיעה בגיל שלך למצב כזה. לדעתי ההורים שלך לא היו צריכים לחסן אותך זה טיפשי בגיל הזה. וגם לא מונע הדבקה והידבקות.
תשתי תה תנוחי תתקלחי מקלחת חמה ותאכלי טוב תרגישי טוב יקירה (:
תשתי תה תנוחי תתקלחי מקלחת חמה ותאכלי טוב תרגישי טוב יקירה (:
אוהבת גרוויתי פולס,
המינוסים הם כי ילדים באתר הזה חושבים שלהתחסן זה לא מגניב כי הם ראו את זה בעמוד אינסטגרם של new world order.
צר לי, אנשים כאן לא מאוד חכמים
המינוסים הם כי ילדים באתר הזה חושבים שלהתחסן זה לא מגניב כי הם ראו את זה בעמוד אינסטגרם של new world order.
צר לי, אנשים כאן לא מאוד חכמים
אנונימי
מה עשית רע? התחסנת
יש שם דברים נכונים^
שואל השאלה:
^ חחיחחח
^ חחיחחח
אנונימית
זה הגוני זה התופעות
באותו הנושא: