7 תשובות
אם אתה עושה שירות זה תחליף לצהל
אנונימי
שואל השאלה:
זה הקטע.. שאני מרגיש שלעשות שנתיים ו8 חודשים עכשו זה יהיה לי קשה אחרי שנת שירות..ירגיש טו מאצ. זה לא שבטוח אני אעשה גיוס חובה אבל יש סיכון שיבטלו פטור וייגיסו חובה כי אני מראה שאני בסדר ...
שואל השאלה:
הגיוס תלוי אם יהיה התנדבות או לא.
אם לא...ירעה לי.
אם התנדבות יהיה סבבה.
ותודה ,מעריך
אז בקצרה אומר (כי עוד שניה שבת) שניראלי שיש לך תשובה
למרות שהיא לא פשוטה..
שואל השאלה:
שבת שלום
באלי לשאול שאלה אחרת...
האם גיוס יטיב איתך או ידרדר אותך?

בתור בת דתיה אם היו מציעים לי מישהו שעשה שנתיים שירות לאומי לא הייתי פוסלת אותו על חוסר גיוס.
יאא זה ממש מגניב
אם אתה מרגיש שאתה רוצה לעשות עכשיו עוד שנתיים שירות בצבא אז תלך ואם אתה מרגיש שאתה לא בנוי לזה אל תלך
אנונימית