3 תשובות
שנת שירות כמובן, צבא זה חרא.
^מה שאמרו לפניי, וגם תחשוב שאם תעשה רק שנה אחת בצהל יכול להיות ששתקע בתפקיד לא משהו כי לתפקידים הטובים מכשירים אנשים שישארו יותר זמן.. (ניראהלי)
שואל השאלה:
קיצור...הרוב בעד שירות לאומי..
אני רק פוחד שאהיה עלי תווית שלא עשיתי בכלל צבא, אבל הבנתי שיש הרבה בחורים שעושים שירות לאומי גם במקום צבא