3 תשובות
שנת שירות כמובן, צבא זה חרא.
^מה שאמרו לפניי, וגם תחשוב שאם תעשה רק שנה אחת בצהל יכול להיות ששתקע בתפקיד לא משהו כי לתפקידים הטובים מכשירים אנשים שישארו יותר זמן.. (ניראהלי)
שואל השאלה:
קיצור...הרוב בעד שירות לאומי..
אני רק פוחד שאהיה עלי תווית שלא עשיתי בכלל צבא, אבל הבנתי שיש הרבה בחורים שעושים שירות לאומי גם במקום צבא
קיצור...הרוב בעד שירות לאומי..
אני רק פוחד שאהיה עלי תווית שלא עשיתי בכלל צבא, אבל הבנתי שיש הרבה בחורים שעושים שירות לאומי גם במקום צבא
באותו הנושא: