5 תשובות
מה השאלה?
סבבה תודה על השיתוף
אנונימי
שואל השאלה:
תתנו לי רעיונות של המצאות
אנונימית
וואי היה לי כל כך הרבה פעמים היה את העבודה הזאת לא רק באנגלית גם בגאוגרפיה וגם בהיסטוריה, אני לא מבין למה מורים אוהבים את זה. זו עבודה מעצבנת כי קשה לחשוב על משהו כזה שאפשר להמציא.
תנסי לחשוב על אילו בעיות יש בעולם ואז תחשבי על משהו דמיוני שיכול לפתור את זה.
אממ אנחנו פעם המצאנו "משחדוץ"
שזו משחה שיש לה פת"ח משני הצדדים.
כי נכון תמיד שהמשחה מתחילה להיגמר קשה להוציא אותה? אז יש פת"ח מהצד השני.