9 תשובות
זה אומר שכל חודש שעבדת את צריכה לתת יום אחד כלומר אם עבדת חצי שנה , אחרי שאת אומרת לו שאת רוצה לעזוב את צריכה לתת 6 ימים
שואל השאלה:
אני יכולה מחר להודיע על התפטרות ופשוט לא להגיע?
אנונימית
אני חושב שכן
נכון, עבדת שם רק חודש
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם!
אני אודיע על ההתפטרות מחר :)
כאילו היום בבוקר חח
אנונימית
בהצלחה עם זה
שואל השאלה:
אם אני עובדת חודש אז להודיע מחר על התפטרות?
עריכה: שני פסיקים- בלבלת אותי חח
אנונימית
לפני התפטרות את צריכה להודיע חודש מראש פשוט, ככה זה אצלי לפחות
זה אומר שאם את עובדת חמש חודשים את צריכה להודיע חמש יום לפני מועד נפסקת העבודה או שמונה יום אם אתה עובדת שמונה חודש