נכשלתי 8 טסטים על אוטומט. כבר יותר מ60 שיעורים של שעה/40 דקות. אני מיואשת כל כך כי הייתי אמורה לעבור כבר בשני אבל נכשלתי על שטות ומאז זה כאילו נכנסתי ללופ של חרדה. אני נכשלת נטו מלחץ כי המורה אמר שאם זה היה תלוי בו כבר הייתי יוצאת עם רישיון נהיגה. ואני אחת כזאת שנלחצת ממבחנים. מחר יש לי בגרות במתמטיקה ואני לחוצה רצח. לפני שבוע הייתה בגרות בלשון וגם הייתי לחוצה רצח. אני ממש נלחצת מהדברים האלה. ולקחתי רסקיו כמעט בכל הטסטים. זה לא עוזר. מה לעשות? איך לעבור את הטסט הבא?