3 תשובות
וואי באסות.... לא נורא תצליחי בפעם הבאה.
שטויות תלמדי עוד קצת תגשי ותעברי זה לא משהו גדול וזה לא משנה אם עברת תיאוריה פעם ראשונה או שניה
אותו דבר לי..ועברתי תיאוריה שנייה..לא נורא כולם עוברים בסוף
באותו הנושא: