11 תשובות
מפחיד אם יש ברקים ורעמים
נעע זה יעבור לך מהר
לא הכי כיף
זה לא מפחיד אבל זה יותר תלוי אם יש לך פחד גבהים
לא
לא ממש כי את במטוס את לא זאת שטסה
לא.
לא זה הכי כיף