8 תשובות
אם זה מה שהם אמרו כנראה שכן
זה מאוד מוזר ולא שמעתי על זה אף פעם. זה לא הגיוני גם. זה נציג אמר לך או שזה רשום באפליקציה?
שואל השאלה:
אני שואלת אם לעוד אנשים זה קרה. מה ההגיון בלחסום את הגישה שלי לכסף שלי אם אני עדיין קטינה
אנונימית
שואל השאלה:
נציגה מהסניף והיא גם שאלה את המנהל וזה מה שהוא אמר
אנונימית
ממש הזוי
לא יודעת באיזה בנק את אבל הייתי שוקלת לעבור בגלל זה
כי מי מבטיח שהם לא יעשו את הבעיות האלו שוב כשתהיי חיילת / סטודנטית / מה שלא יהיה והחשבון שלך יושבת לשבועות כי מעבירים את הסטטוס שלו. פשוט לא לגיטימי בשום צורה
שואל השאלה:
בנק הפועלים
עכשיו אני רוצה באמת לעבור אבל אני לא יכולה אפילו להעביר את הכסף שיש בו לחשבון אחר עכשיו כי הם השביתו לי את האפשרות
תודה בכל מקרה
אנונימית
זה לא קשור, הכסף לא מוקפא הוא בעוש אני מאמין, לכי תגידי להם שאת רוצה למשוך או שעזבי מזומן, לכי לבנק החדש פתחי חשבון ותגידי להם שיעבירו אל הכסף מהבנק הקודם לבנק החדש
אנונימי
שואל השאלה:
מן הסתם שהוא בעו"ש,אני אומרת שאני ספציפית לא יכולתי לעשות איתו כלום או בכללי כל דבר בחשבון שלי. נגיד לא יכולתי למשוך מזומן ללא כרטיס,העברה בנקאית או להגיש בקשה לסגירת חשבון וכל דבר שלחצתי עליו באפליקציה זה לא נתן לי לעשות וכתב לי שאני לא יכולה לעשות את הפעולה הזאת באופן דיגיטלי. כשדיברתי איתם בטלפון הם אמרו לי שאני לא אוכל לעשות כלום עד שאני אגיע עד לשם ביום הולדת שלי עם תז בשביל להעביר לחשבון בגיר.
בסוף הלכתי עד לשם ואמרתי להם לסגור לי את החשבון ולהעביר את הכסף לחשבון אחר.
לא נכנס עדיין אבל נראה
אנונימית