17 תשובות
תגידי לה שתזדיין:)
סתם סתם נו יכול להיות שהיא שכחה או משהו תדברי איתה על זה^^
סתם סתם נו יכול להיות שהיא שכחה או משהו תדברי איתה על זה^^
זאת לא נקראת חברה
הפסד שלה סך הכל אהובה אל תדאגי
הפסד שלה סך הכל אהובה אל תדאגי
שואל השאלה:
זה מביך פשוט לשאול אותה ולהדחף כי בטח היא לא רצתה להזמין אותי אם עד עכשיו היא לא הוסיפה .. חוץ מזה היא לא יודעת שאני יודעת כנראה
זה מביך פשוט לשאול אותה ולהדחף כי בטח היא לא רצתה להזמין אותי אם עד עכשיו היא לא הוסיפה .. חוץ מזה היא לא יודעת שאני יודעת כנראה
אנונימית
שואל השאלה:
ויש שם בנות שהן אפילו פחות חברות שלה ממני ..
ויש שם בנות שהן אפילו פחות חברות שלה ממני ..
אנונימית
וואו, תנסי לדבר איתה על זה, אם היא כזה אומרת מאיפה ידעת וכו תפסיקי את הקשר איתה. אם היא לא שמה לב תנסי לתת לה הזדמנות אולי באמת שכחה
ואת עדיין קוראת לה חברה?!
אל תעשי כלום
או שתעשי לה דווקא ותכתבי לה ביום הולדת שלה רוצה לעשות משהו?
ואל תכתבי לה יום הולדת שמח כאילו שכחת
אל תעשי כלום
או שתעשי לה דווקא ותכתבי לה ביום הולדת שלה רוצה לעשות משהו?
ואל תכתבי לה יום הולדת שמח כאילו שכחת
שואל השאלה:
ולא היה לנו שום ריב אבל לא
עשיתי לה כלום אני מדברת איתה כרגיל
ולא היה לנו שום ריב אבל לא
עשיתי לה כלום אני מדברת איתה כרגיל
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא כזה יכולה להפסיק איתה את הקשר כי אנחנו ביחד בסוג של חבורה עם עוד ילדים ואם אני אפסיק לדבר איתה אז לא יהיה לי בכלל חברים וחוץ מזה היא בכיתה של כל החברות והידידים שלי
אני לא כזה יכולה להפסיק איתה את הקשר כי אנחנו ביחד בסוג של חבורה עם עוד ילדים ואם אני אפסיק לדבר איתה אז לא יהיה לי בכלל חברים וחוץ מזה היא בכיתה של כל החברות והידידים שלי
אנונימית
אז אל תעשי כלום
אפילו שהיה נחמד אם היית רבה איתה
אפילו שהיה נחמד אם היית רבה איתה
שואל השאלה:
והקטע שהיומולדת שלה הייתה כבר מלפני איזה שבועיים אבל לא באתי לזה כי באמת שלא הסכימו לי לבוא כי זה מלא בנות בחדר סגור ואבא שלי בסיכון
והקטע שהיומולדת שלה הייתה כבר מלפני איזה שבועיים אבל לא באתי לזה כי באמת שלא הסכימו לי לבוא כי זה מלא בנות בחדר סגור ואבא שלי בסיכון
אנונימית
רגע לא הבנתי
החגיגה היתה כאילו בחדר הסגור?
יכול להיות שהיא לא רצתה לבאס אותך ולכן לא הוסיפה אותך כי היא יודעת שאבא שלך בסיכון
החגיגה היתה כאילו בחדר הסגור?
יכול להיות שהיא לא רצתה לבאס אותך ולכן לא הוסיפה אותך כי היא יודעת שאבא שלך בסיכון
שואל השאלה:
זה היה בבית שלה והבית שלה לא כזה גדול ולא רציתי על המצפון שלי שאבא שלי ידבק וגם אמרתי לה את זה ויום לפני חגגנו לה במסעדה בחוץ אז לא הבנתי מה הקטע
זה היה בבית שלה והבית שלה לא כזה גדול ולא רציתי על המצפון שלי שאבא שלי ידבק וגם אמרתי לה את זה ויום לפני חגגנו לה במסעדה בחוץ אז לא הבנתי מה הקטע
אנונימית
נו
אז מה הבעיה
אם אמרת לה את זה יום לפני אז בגלל זה היא לא צירפה אותך
אז מה הבעיה
אם אמרת לה את זה יום לפני אז בגלל זה היא לא צירפה אותך
שואל השאלה:
לא נו לא הבנתן . לפני כזה שבועיים היה לה יום הולדת בבית שלה ואמרתי לה כמה ימים לפני שאני לא אבוא כי לא מסכימים לי להיות במקום סגור כי אבא שלי בסיכון אבל יום לפני חגגנו במסעדה כי זה היה בחוץ במקום פתוח אז לא הייתה לי בעיה ועכשיו היא מתכננת שהיא ועוד כמה חברות יסעו ברכבת ביחד לחגוג לה יום הולדת באיחור סוג של כי היא הייתה חולה אחרי היום הולדת והיא לא אפילו הוסיפה אותי לקבוצה שהם תיכננו את זה ..
לא נו לא הבנתן . לפני כזה שבועיים היה לה יום הולדת בבית שלה ואמרתי לה כמה ימים לפני שאני לא אבוא כי לא מסכימים לי להיות במקום סגור כי אבא שלי בסיכון אבל יום לפני חגגנו במסעדה כי זה היה בחוץ במקום פתוח אז לא הייתה לי בעיה ועכשיו היא מתכננת שהיא ועוד כמה חברות יסעו ברכבת ביחד לחגוג לה יום הולדת באיחור סוג של כי היא הייתה חולה אחרי היום הולדת והיא לא אפילו הוסיפה אותי לקבוצה שהם תיכננו את זה ..
אנונימית
אהה אוי
זה לא יפה מצידה
זה לא יפה מצידה
שואל השאלה:
אבל היא הזמינה את כל החברות שהיו איתי במסעדה ועוד בנות מהשכבה שהן לא חברות כמו שאנחנו
אבל היא הזמינה את כל החברות שהיו איתי במסעדה ועוד בנות מהשכבה שהן לא חברות כמו שאנחנו
אנונימית
שואל השאלה:
מסתבר שהיא לא הזמינה אותי כי הייתי בבידוד אבל זה עדיין מגעיל שאני צריכה לגלות את זה מהקלוז שלהם
מסתבר שהיא לא הזמינה אותי כי הייתי בבידוד אבל זה עדיין מגעיל שאני צריכה לגלות את זה מהקלוז שלהם
אנונימית
באותו הנושא: