5 תשובות
מזל טוב! תצאו לבאולינג זה יכול להיות ממש כיף
תזמיני את ה5 חברות האלה לבית שלך,
אולי תעשו כזה יום כיף בקניון או מה שתרצו
פשוט יום כיף כולכן ביחד
אני הזמנתי חברים הביתה, אכלנו המבורגרים ושיחקנו ווי.
כל אחד ומה שמתאים לכם.
קודם כל מזל טוב!!
תלכו בבוקר ללונה פארק או לסופרלנד ואחר כך בצהריים תשבו באיזה מסעדה ובערב תלכו לבאולינג או משהו זה יעביר לך את כל היום בהכי כיף שיש
תמיד ביומלדת שלי אני יום לפני הולך עם החברים הקרובים גם 5-6 לצימר והולכים לאכול באיזו מסעדה ואז הולכים לשחק סנוקר או באולינג ולטייל בעיר אחרת וזה כיף רצח ואני נהנה ביום הזה יותר מהמסיבה יום אחרי עם מלא אנשים שאני מזמין מעל חצי מאי נעימות למען האמת חח, תלכי איתן לטייל איפה שהוא ואולי איזו אטרקציה תחפשו, ואם בא לכם ממש להשקיע וזה כל אחד כמה מאות אם יש לכן לכו לצימר זו חוויה
אנונימי