8 תשובות
להנות לבד :) לא צריך חברים בכדי שיהיה לך כיף תאמין לי
אנונימית
^כן. אני למדתי ללכת עם עצמי לבד למקומות ואני ממש נהנה עם עצמי
שואל השאלה:
אני מבין אבל הלוואי היה לי מישהו שיוכל לפרוק מה אני מרגיש
אם אתה מאמין באלוהים תפרוק לו
אנונימית
תנסה פסיכולוג, גם לרוב חברים הם לא תמיד המקום לפרוק לו ולספר לו את הדברים והרגשות שלך באמת
תקשיבו שהתשובות שלכם מפגרות רצח, כל אדם צריך לפחות חבר אחד חלאס עם התייפייפות הזאת. גם אם אתם בסדר אם להיות לבד לא אומר שהוא או היא כן. מה שאני הייתי ממליץ לעשות זה להכיר יותר אנשים בבית ספר או ללכת לאיזה חוג או לעשות מה שאתה אוהב לעשות וכתוצאה מכך מגיעים חברים מקווה שעזרתי
לקרוא ספר בספריה:)
ללכת לקאנטרי להירגע