11 תשובות
אומרים שהיא בעד שלום
באותה תקופה של המבצע היא העלתה פוסט על פלסטין, כמו כולם.
כן, היא נגדנו היא העלתה סטורי עלזה
אנונימית
כן
תראי, היא פרסמה פוסט 'נגדנו'.
אי אפשר לדעת אם זו באמת הייתה דעה שהיא באמת חושבת או שזה פשוט נבע מלחץ וקונפורמיזם.
אי אפשר לדעת אם זו באמת הייתה דעה שהיא באמת חושבת או שזה פשוט נבע מלחץ וקונפורמיזם.
היא אנטי ישראל , בדיוק כמו דה וייקנד.
היא לא העלתה פוסט נגדנו
היא עלתה פוסט נגד שתי הממשלות היא לא נגדנו ולא בעדנו היא בעד שלום.
היא עלתה פוסט נגד שתי הממשלות היא לא נגדנו ולא בעדנו היא בעד שלום.
^ לא. זה היה נגדנו כנראה לא קראת ברור. אז לא יודעת לדעתי כדאי שתפסיקי להעריץ בן אדם שרוצה אותך מתה חחח
אנונימית
היא עלתה שתי פוסטים לסטורי
אחד על מה שקורה בשכונות בפלסטין וזה והשני פוסט על שלום
הנה הפוסט, אפשר לראות שהיא עשתה לייק
אחד על מה שקורה בשכונות בפלסטין וזה והשני פוסט על שלום
הנה הפוסט, אפשר לראות שהיא עשתה לייק
היא העלתה משהו על זה שפינו את השכונה ההיא
ועוד משהו על זה שהבעיה היא בממשלות ולא באזרחים אז לא צריך לשנןא את האזרחים אז היא ממש לא "רוצה אותך מתה" כמו שמישהי פה רשמה
ועוד משהו על זה שהבעיה היא בממשלות ולא באזרחים אז לא צריך לשנןא את האזרחים אז היא ממש לא "רוצה אותך מתה" כמו שמישהי פה רשמה
^כן.
באותו הנושא: