7 תשובות
בילי שרה יותר יפה לדעתי
מלאני
לשירים שלה יש באמת משמעות חזקה והקליפים גם ממש טובים
אני לא אוהבת שירים באנגלית בכלל אבל רק את שלה אני כן אוהבת
בילי. אין מה להשוות. היא האיידול שלי. היא מהממת. יש לה אופי מדהים. היא ממש חמודה. היא ממש נחמדה לאנשים ולמעריצים שלה.. אני ממש אוהבת את השירים שלה ואני מרגישה שהם מדברים עלי, השירים ממש מתאימים לי אישית, אני אוהבת את הסגנון הזה וזהו, אין לי ככ מה לפרט אבל היא בן אדם מדהים
מלאני אבל באמת שאין סיבה להשוות ביניהם... שתיהם זמרות מוכשרות ומצליחות. למה להשוות??
בגלל שלשתיהם יש סטייל שונה מהנורמה?
פאקינג מלאני
למה? היא לא אדג'ית היא יצירתית רצח התוכן שלה יפה אני עכשיו לא בקטע של השירים שלה אבל אני חושבת שאחבב אותה לנצח. המילים בשירים שלה
היא גם העלתה אלבום שלם וממש מושקע ויפה ליוטיוב
אסתטיקה מדהימה
הערבוב של קללות וקול מתוק, מראה של בובה שחיה בעולם קריפי כזה למרות שהכל קסום
אני אוהבת אותה באמת
הקול שלה יפה יותר
מלאני
כי למוזיקה שלה יש יותר משמעות, השירים והקליפים שלה יותר מקוריים, והסגנון שלה יותר יפה.
מלאני, בילי סבבה והכל פעם הייתי ממש אובססיבית אליה אבל כאילו מלאני פשוט מלכה. בילי שרה ממש יפה ויש לה כמה שירים שאני מאוד אוהבת ולמרות שלשירים של בילי יש משמעות, לשירים של מלאני יש משמעות כל כך הרבה יותר עמוקה. הקליפים מדהימים, הקול שלה יותר טוב, השירים לה יותר טובים. אבל גם בילי ממש טובה.