8 תשובות
מכאן זה רק ניהיה טוב יותר:)
אוי.
מבינה לגמרי.
מקווה שיהיה לך יום מקסים!!!!!
מבינה לגמרי.
מקווה שיהיה לך יום מקסים!!!!!
הכל לטובה, זה ישתפר
מקווה בשבילךך
מקווה בשבילךך
שיהיה לך המשך יום נעים
ברור שיהיה יותר טוב.
אם מתחיל לך בוקר חרא, זה לא אומר שיהיה לך יום חרא. אם כן, את מביאה את זה על עצמך.
אם את חושבת- התחיל לי בוקר חרא, הולך להיות לי יום חרא,
אז יהיה לך יום חרא. הכל בראש.
זה שהיה לך בוקר חרא לא קשור להמשך היום שלך, אלא אם כן את מקשרת את זה.
אם מתחיל לך בוקר חרא, זה לא אומר שיהיה לך יום חרא. אם כן, את מביאה את זה על עצמך.
אם את חושבת- התחיל לי בוקר חרא, הולך להיות לי יום חרא,
אז יהיה לך יום חרא. הכל בראש.
זה שהיה לך בוקר חרא לא קשור להמשך היום שלך, אלא אם כן את מקשרת את זה.
שואל השאלה:
תודה לכולם ❤
תודה לכולם ❤
אנונימית
מאחלת לך יום מלבלב ביותר ויהיה מושי בעתיד אל תדאגי
שיהיה לך יום סוכר
באותו הנושא: