12 תשובות
לא נורא, גם 4 יחל זה סבבה. כל עוד תקבלי ציון גבוה בארבע יחל סיכויי הקבלה לאוניברסיטה יהיו דומים. הכל טוב
שואל השאלה:
אין
אין
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם אני אקבל ציונים טובים המבחנים שיהיו לי אוכל לעשות של 5 יח?
אבל אם אני אקבל ציונים טובים המבחנים שיהיו לי אוכל לעשות של 5 יח?
אנונימית
לא קרה כלום
יהיו לך עוד הרבה הזדמנויות להצליח וגם 4 זה טוב מאוד
יהיו לך עוד הרבה הזדמנויות להצליח וגם 4 זה טוב מאוד
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה לכולם
מחכה לתשובה שיתנו
אמא שלי אמרה שהיה לה חלום שעברתי החלומות שלה מדייקים בדרך כלל חחח מקווה לטוב
אוקיי תודה רבה לכולם
מחכה לתשובה שיתנו
אמא שלי אמרה שהיה לה חלום שעברתי החלומות שלה מדייקים בדרך כלל חחח מקווה לטוב
אנונימית
הכל טוב, לא קרה כלום. קורה שאנחנו נופלים.
השאלה היא האם את נותנת לנפילה הזאת להשפיע עלייך ולוותר על המעבר ל 5, או, שבמידה ויש עוד הזדמנות לעשות מבחן מעבר, אז ללמוד למבחן הזה ולהשקיע אליו המון, להיעזר באנשים שיכולים לעזור לך במידת הצורך והכי חשוב גם שתביני את כל החומר בעצמך, מתמטיקה נטו עובדת על הבנה.
בהצלחה!
השאלה היא האם את נותנת לנפילה הזאת להשפיע עלייך ולוותר על המעבר ל 5, או, שבמידה ויש עוד הזדמנות לעשות מבחן מעבר, אז ללמוד למבחן הזה ולהשקיע אליו המון, להיעזר באנשים שיכולים לעזור לך במידת הצורך והכי חשוב גם שתביני את כל החומר בעצמך, מתמטיקה נטו עובדת על הבנה.
בהצלחה!
שואל השאלה:
זה היה באנגלית הייתי בטוחה שכתבתי
זה היה באנגלית הייתי בטוחה שכתבתי
אנונימית
אה, אז אני עדיין לא משנה את התשובה שלי.
פשוט להמשיך להשקיע, ללמוד ולא לוותר.
לא לתת לנפילות להשפיע עלייך. בהצלחה!
פשוט להמשיך להשקיע, ללמוד ולא לוותר.
לא לתת לנפילות להשפיע עלייך. בהצלחה!
שואל השאלה:
תודה לכולם על העידוד:)
תודה לכולם על העידוד:)
אנונימית
נכשלתי מועד ב בבגרות באנגלית תתנחמי
שואל השאלה:
אנשים עברתי על הקשקש אני בשוק
אנשים עברתי על הקשקש אני בשוק
אנונימית
יפה. אני בטוח שבמהלך השנה עוד תשתפרי. בהצלחה!
באותו הנושא: