52 תשובות
כן, ומפחדים שיקחו אותן כשבויות וינצלו אותן מינית
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא גם בגלל שהן נחותות פיזית?
אנונימי
לא זה לא קשור לזה. ולמה אתה מנסח את זה ככה? זה כמו שיש לוחמות במג"ב, הן לא פחות טובות מהלוחמים
^^^הן ממש לא, חלקן עם יותר יכולות פיזיות מהגברים.
אנונימית
אסור לבנות
איי איי הבנות פה נפגעו אישית אבל את צודק לא סתם יש פי ש6 יותר תלונות מלוחמות עוד בלי שפתחו להן את כל היחידות בנות פשוט חלשות יותר גם מפחדים שהגוף שלהן לא יעמוד בזה והמחזור יפסיק אם היה מצור קיצר בנות חלשות יותר זה עובדה
לא קשור לחזקות או לא בכלל, זה נטו כדי שלא יקחו אותן לשבי וינצלו אותן מינית
כי נשים עובדתית לוחמות פחות טובות, אני לא מאמין שאשכרה יש אנשים שחושבים אחרת.
אנונימי
כן
Hex
חח מי פגעה בכם? זה נכון מבחינת הניצול המיני לא מעבר! לא פרמטר פיזי!
אני בטוחה
וחותמת לך שואל השאלה, עצם זה שהוצאת אמירה כזאת זה כי א' יש לילדים פה וגם לך קטן ודבר שני אתה והשאר מרגישים מאויימים, זה שמישהי ערערה לכם את הביטחון (כי הגבריות שלכם כל כך קטנה שבכלל אין לכם אותה בכדי לקרוא לכל אחד פה גבר..) ולא הלך לכם עם בחורה אל תהיו מתוסכלים פשוט אני מציעה לך ולכם לשנות את המחשבה הנחותה והגישה למין הנשי אחרת באמת ככה אף אחת לא תסתכל עליכם בייביז
אנונימית
אנונימית ממש נפגעת פה זה גורם לי לטעות למי באמת יש ביטחון מעורער וכבר נשים ניסו לפתוח יחידות מלחמה מתקדמות ולא הצליחו עד שהורידו את הרמה של הכניסה או שלא הצליחו בכלל זה לא מקרי ואם יש אחת או שתיים שכן עברו אז מאה לא זה לא משתלם אפילו
לא נפגעתי ניסיתי לחדד את קו המחשבה. הדוגמה שנתת פה סבבה אבל לא רלוונטית כי יש גברים "נחותים פיזית" כמו שההוא קרא לזה. מי שמתאמן מספיק ורוצה להיות חזק יגיע לעוצמה הזאת זה תקף גם לנשים זה תקף לכולם. זה לא שלא הצליח ורק תפקידים חלשים עובדה שקיים יחידות לחימה לבנות זה לא שזה לא עובד אז די. לא רק בנים יש בנות מטורפות עם הישגים מטורפים שאולי הדחקת מלשמוע מהם אבל אוכלות אותך בלי מלח גם אם תבואו עליה 4
לא חסר תאמין לי שלא חסר.
אנונימית
אני דיי בטוח שאם הבת מתעקשת אז היא כן יכולה להיכנס, עם כל מיני אישורים וכאלה.
על מה המינוסים?
הקטע הזה שבנות לא יכולות לעבור את הגבול זה מיתוס.
במהלך מבצע צוק איתן למשל, היו מספר פרמדיקיות שנכנסו לתוך רצועת עזה על מנת לטפל בחיילים שנפצעו בלחימה.
אנונימי
את חושבת שאם בן ובת מתחילים להתאמן מאותה נקודה הם יתקדמו באותה מהירות לא וגם הפוטנציאל של הבן הוא הרבה יותר גבוה וגם לא הבנתי מי אמר לכם את השטויות של האונס של החיילות את אומרים שחיילים מתים שלוקחים בשבי ומענים זה בסדר אבל חיילת לא? אם בנות היו כמו בנים בדיוק גם הן היו נכנסות אבל הן לא אז זה לא שווה את זה
לגבי תגובה פה שמישהו אמר שהבנות חלשות יותר פיזית

לבנות יש כוח סבל יותר מבנים , מחזור , לידה , ועוד ..
הן יכולות לשרת בצבא ולהיות לוחמות . הבנים הולכים למכון כושר ומשווצים בשרירים שלהם אם הן היו רוצות גם אנחנו הבנות יכולות לעשות את זה
אנונימית
^^נכון אי אפשר להתחמק מזה הם לא יתקדמו באותה מהירות וגם בפוטנציאל בזכות הטסטוסטורון השרירים של הגבר בממוצע חזק ב30% אוקיי, אבל אף אחד לא אמר שאישה לא יכולה להיות יותר חזקה. באופן ביולוגי ופזיולוגי מולד אנחנו יותר חלשות אך זה לא שאין לנו את היכולת להתעלות על זה חביבי תציין גם את זה. אנחנו יכולות לתגבר את הרמה ולתת ביצועים מטורפים אפילו שיעקפו את שלכם, אומנם לא באותה מהירות אז לא מאותה נקודה או מאותה נקודה אבל בקצב יותר מהיר ואימון יותר ארוך - הכוח סבל שלנו שיש לנו יותר גבוה.
אבל איך שלא תהפוך את זה זה אפשרי ביותר ומי שנחושה בתוך כל זה, גם תשאיר לך אבק
אנונימית
דרך אגב לפי די הרבה מחקרים לגברים ונשים זה פחות או יותר אותו הדבר ונוטה לגברים כאב הוא אינדיבידואלי זה שיש לכם הריון לא אומר שהוא לא כואב וגם זה לא על כאב בכלל זה כל כוח פיזי וכמה אתה יכול לסחוב לאורך זמן
וגברים פשוט חזקים יותר כל הפעמים ואם יש מישהי אחת מתוך 1000 בנות שהיא באמת חזקה לא יתחילו לבחון אלף או אפילו רק מאה בנות בשביל מישהי אחת
האמת? יכול להיות שכן. אנחנו פשוט לא שומעים על הכל..
בנות לא נכנסות כדי שלא ייקחו אותן בשבי, יאנסו אותן ויכניסו אותן להיריון. אם דבר כזה יקרה, מספר השבויים גדל ויש יותר נפשות להציל, וזה מסבך את כל העניין.
חחח אהבתי ששינית שבשאלה יהיה כתוב "אנונימית" אבל כשענית לאנשים זה חזר להיות "אנונימי". ובקשר לשאלה אני מסכים עם מה שאחרים כתבו פה.
שואל השאלה:
כן, לא היה לי כוח לשנות מין לבת^
אנונימי
^^^^^את צודקת
^^^^^^אני אגיד לך משהו? זה בדיוק על זה. ככל שיש דבר מסויים כמו כל דבר בחיים שמישהו פחות האמין בו זה ישפיע על האנשים האחרים. כמה גברים יטרידו אז בנות כבר אין שום גבר לסמוך עליו, מישהו שעושה הונאה בקורסים למשל אז כולם נוכלים אף אחד לא יסמוך יותר בחיים על כל אחד שמנסה להיות אמין לצופים שלו. אין.. בנות לא יצליחו פיזית? רוב עבודה עם כוח פיזי יחסכו מלנסות וינפנפו אותם מלכתתחילה כי זה "עסק גברי" אז אף אחד לא רוצה לצאת מהקופסה ומהעתיקות הזאת ולהיפתח לדברים "חדשים" נקרא לזה או להיות פתוח לשמוע עוד דברים שיפתיעו ויחדשו להם,
נכון אנחנו פחות מושמעות בעולם בנות כבר נרתעות מהדבר הזה ולא רוצות להציג את עצמם ולהיות במה, בכל מקום ממעיטים מאיתנו אז הרבה יעני אומרות למה שאאבק כבר אם איפה שלא יהיה יורידו מהערך שלי
אנונימית
בנים בהתפתחות פיזית תמיד יהיו ביתרון מעל בנות, משקל כבד מידי יכול להזיק לרחם של האישה, אישה לא יכולה להיכנס לשטח אויב מחשש שתיחטף ותעבור התעללות מינית ויביאו ממנה ילדים, אלו עובדות
אבל ויש אבל גדול, אישה לא פחות חזקה, אם היא תתאמן ותרצה היא יכולה להיות יותר חזקה מגבר, יש המון נשים שיותר חזקות מגברים למיניהם וכנל לגברים שחזקים יותר מנשים
צריך להפסיק ליצור אפליות בעקבות גבר ואישה, נשים לא נחותות יותר ולכולם מגיעה הזדמנות שווה
~I
דיי כבר עם הסטיגמה של "הבנות יותר חלשות" בנות לא נחותות מבנים בכלום פשוט הצבא מפחד שינצלו או יטרידו את הבנות מינית...
חחח מה הקשר ינצלו אותן מינית? חחח כן כי לגברים זה ממש סבבה שם.
פשוט תודו - אישה לא מסוגלת להתמודד בסיטואציה כזו, בין אם זה פיזית ובין אם נפשית.
בנות עובדתית יותר חלשות בממוצע, אם גבר ואישה יתאמנו באותה רמה, הגבר יהיה חזק יותר.
^^^זו לא סטיגמה זה נכון בטבעי גברים יותר חזקים ואף אחד לא אומר את זה כמטרה לפגוע אבל כמובן שיש נשים שהרבה יותר חזקות מגברים כי הן מתאמנות.
אנונימי
על פי נתוני צה''ל, בפיילוט של הטנקיסטיות, לנשים לקח בממוצע פי 2 יותר זמן להטעין פגז.
אתם מבינים עד כמה זה קריטי? זה המון! הסיכוי שיחסלו אותך עם נ"ט גדל פי 2 רק מעצם היותך אישה.

אבל כן, המיניות שלכם זה העיקר, אם צה''ל יפסיד חצי מהטנקים שלו זה לא נורא, אבל אם יאנסו אתכן בשבי הלכה המדינה.
אבל גם לבנות יש חסרונות דלא יכולות לקרות באמצע מלחמה


מה פתאום מחזור הם ישבו בצד ויפסיקו לתקוף? לכן כניסה לעזה שזה זמן יחסית מתמשך זה בעייתי
לכל השאר אין בעיה שבות ילחמו
אני כאן כדי להזכיר שיש יותר משני מגדרים ושיש הבדל בין מין למגדר.

לשאלה - אין לי מושג.
רגלית? בנות לא נכנסות
כן יכולות להיכנס כחלק מתותחנים או טייסות בחיל האוויר אבל חיר גבולות נגיד לא נכנסים הם מתגברים בארץ את הגזרה של החיר שכן נכנס.
^^יש גברים ויש נשים. מהקהילה יש גברים טרנסים שהם גברים לכל דבר
מהקהילה יש נשים טרנסיות שהן נשים לכל דבר
אז קיימים 2 מינים 5 מגדרים או וואטאבר עם הביסקסואלים מעבר לזה זה המצאה של אנשים! בוקר טוב. אני דולפין מהיום. עוד מגדר לאוסף. נו באמת
כל השאר שמכנים את עצמם הכל ביחד תקראו לי הם אתם זו בולשיט שנוצרה ממצב נפשי על הפנים ומשעמום כדי למשוך תשומי אין פ*קינג דבר כזה
אנונימית
מפחדים שאם יקחו שבויים, יקחו אותן וינצלו אותן בדרכים מזוויעות, זה לא קורה בדרך כלל.
גם אם יש נשים שמסוגלות להתמודד, לא שווה לצהל להכניס אותך הן תקציבית והן ניהולית. פשוט אין מספיק כאלה והפוטנציאל הפיזי יותר נמוך
אנונימי
חח, איזו תרמית עשית פה עם השם שלך בשטלה
אנונימי
בידיוק הייתה שאלה ש למה עזה לא לוקחים מאצלנו בנות כשבויות ואז ראיתי תשובות כמו הם יודעים שנפתח במלחמה וזה.. כי בנות זה דבר אחר
אז בקשר לשאלה, כן הם חלשות בשביל זה והסיבה שכתבו כי הן מפחדות שיקחו אותן זאת סיבה גרועה
אנונימי
איזה עלוב נפש
שאלת בתור אנונימית
ובשאלה השנייה התגלת בתור אנונימי
ימסכן
אנונימית
לא, מפחדים שינצלו אותן מינית.


לול השאלה נשאלה מאנונימית והוא הפך פתאום לאנונימי-
צוחקים פה והכל אבל היה מיליון מקרים שבנות יצאו פי מאה גבריות יותר מגברים* כמו המקרה שהיה לא מזמן עם המחבל שתקף שני לוחמים והיא תקפה אותו במו ידה פלוס שהמחבל היה עם סכין ודקר אותה מספר פעמים והיא המשיכה להילחם איתו והלוחם השני עמד בלי לעשות כלום עם הרובה, כמובן שאף אחד לא מאשים אותו זה סיטואציה מפחידה, אבל הוא היה יכול לעזור לה לנטרל אותי בלי לפגוע בלוחמת יותר מידי כי 2 על איד זה אפשרי.
אבל לא צריך לדרוך על בנות כי תאמינו לי שיש בנות שפי מאה חזקות יותר מגברים.
למה לאנשים קשה להודות בעובדה שיכולתם הפיזית של בנות חלשה יותר??? עובדתית אנשים
שואל השאלה:
ובת אומרת את זה^
אנונימי
^^זו לא עובדה, מהסיבה שיש נשים שיכולתן הפיזית יותר גבוהה משל גברים.
ההגדרה לעובדה-
משהו שקיים, משהו שנכון, משהו שהוכח כנכון. למשל- כדור הארץ עגול.
מה שאת אומרת כאן זה ש*כל* הגברים יותר חזקים מנשים. לא ציינת מספר.
אז בואי.
זה כדי שלא יקחו אולם בשבי וינצלו אותן מינית. יש נשים יותר חזקות מגברים ולאמר שכולם יותר חזקים מנשים זאת פשוט הכללה מטופשת
אם לוחמות לא יכולות להילחם במלחמה מה הפואנטה בלוחמות?

ביום הדין יוציאו גם ג'ובניקים מהקריה להילחם
גם את הבנים יכולים לנצל מינית הצילו
חוץ מזה אם גבר יותר חזק מאישה זה אומר שהאישה לא חזקה בכלל? לא זה אומר שהיא יכולה להיות חזקה בטרוף פשוט הגבר יותר.
פיק מי ציוז מי לוב מי
את ליטארלי מדברת לעצמך ככה? נחותה פיזית? יש לך 0 כבוד עצמי אה.
עובדה שפזיולוגית אישה פחות חזקה פיזית מגבר, אבל קטע, כשאת עוברת מיונים בוחרים אותך גם על יכולת שיכלית, על תפקוד, על היכולת לנתח סיטואציות, וזה צד חזק יותר אצל הנשים.

לשאלתך, הן לא נכנסות לעזה ולבנון מהסיבה הפשוטה שאם הן יפלו בשבי אף אחד לא מבטיח שלא יתעללו בהן מינית.
ולחכמים מבנינו, גברים לא ינצלו מינית מהסיבה הפשוטה שזה אסור בקוראן.
אגב לכולן לוחמות נלחמו ונתפסו בשבי במלחמת העצמאות ורובן לא נאנסו רק אומר
^ זה היה שבי בירדן, לא בארגוני טרור.
אלו היו מחנאות שלמים של שבויים, לא הייתה את האפוציה לזה וגם לא הייתה כוונה.
צודקת, הירדנים ממש אהבו אותנו ב-1948 (בציניות).

אם לוחמת או לוחם לא מוכנים להילחם אלא פשוט יתחבאו אז הם לא לוחמים כזה פשוט

תראי איך נשים כורדיות נלחמות בדאעש בגבורה. במלחמת העולם השנייה נשים סובייטיות נלחמו בקור של מינוס 20 מעלות

מי שיכולה לכוון את הנשק שלה, לרוץ, מבינה טכניקות ואסטרטגיות לחימה יכולה להכנס לעזה או ללבנון. פשוט לא מתכננים פלישה לכיבוש עזה, מקסימום בצוק איתן נראה לי זה היה כמה שכונות ספציפיות. בקיצור, יצטרכו אותכן שתהיה מלחמה גדולה מאוד
אף אחד לא אמר שלא
אבל כרגע אין בזה צורך