התחברות
הרשמה
חח שלא תצחקו עליי שאני מרימה את הגבות ו מכווצת למעלה רואים קוים שלוש כאלה של פסים זה לא קמטים? יש לכולם?
17 בינואר 2022, 21:04
בריאות העור
עור
מצח
2 תשובות
אויש יש לי קמטי הבעה מרוב שאני עושה ככה
כאילו כבר בלי לשים לב אני ככה
מ
מִילְפִית לְלֹא יְלָדִים
אוי ואבוי את מזדקנת ;) סתם, כן לכולם יש.
rain
באותו הנושא:
הגיוני שאמא שלי הרימה עליי כפכף כי עשיתי פנס בגבה
יש לי קמטים קטנים במצח שאני מרימה טיפה את הגבות
אל תצחקו עלי, אבל כבר פעם שנייה שאני מרגישה שמשהו שחור עף מעליי
וואי רק לי קורא שאני כל הזמן מרימה גבה (לא בכוונה)??
אם מישהי מרימה גבה/ גבות למישהו זה אומר משהו?
למה כשאני מרימה את הגבות יש לי קמטים במצח ?
כשאומרת משהו אחותי החרדית מגלגלת עיניים,או מרימה גבה כזאת בהתנשאות,מה זה אומר?
אל תצחקו עלי בבקשה אני לגמרי אמיתי ורצינית במה שאני אומרת אני יודעת שזה ילדותי.
יש לי שאלה מעניינת כנסו אל תצחקו עליי אבל תצחקו מהשאלה!
המורה מסתכלת עלי המון, כל פעם שאני מרימה את הראש המבט שלה לכיווני למה?
אני בת 14 וכשאני מרימה את הגבות יש לי קמטים במצח , אני צריכה לדאוג ? אני מזדקנת ?