5 תשובות
זה אנושי
לכולם יש
לכולם יש
זה הכי נורמלי שיש
כדי להמנע מהזדקנות מוקדמת של העור תשימי קרם הגנה כל יום (כן, גם בחורף) אבל מה שתיארת באמת רגיל
כדי להמנע מהזדקנות מוקדמת של העור תשימי קרם הגנה כל יום (כן, גם בחורף) אבל מה שתיארת באמת רגיל
לכולם יש אצ זה..
שואל השאלה:
אבל זה נשאר לי אחריי גם שהגבות למטה כאילו סימן להרבה זמן
אבל זה נשאר לי אחריי גם שהגבות למטה כאילו סימן להרבה זמן
אנונימית
כלום, זה לגיטימי...
באותו הנושא: