9 תשובות
תדברי איתו על זה
את לוקחת את זה כטוב או רע
אוקיי
אממ אוקיי
זה טוב או רע?
זה טוב או רע?
איפה השאלה
כאילו את בסדר עם זה או שאת לא רוצב את זה לא הבנתי
אם זה בסדר מבחינתך אז שמחה בשבילך, אם לא אהבת את זה תדברי איתו (:
שואל השאלה:
אהה שכחתי לשאול, מה לעשות עכשיו? לשלוח הודעה ?
אהה שכחתי לשאול, מה לעשות עכשיו? לשלוח הודעה ?
אנונימית
תלוי איך את מרגישה עם זה
באותו הנושא: