9 תשובות
תדברי איתו על זה
את לוקחת את זה כטוב או רע
אוקיי
אממ אוקיי
זה טוב או רע?
כאילו את בסדר עם זה או שאת לא רוצב את זה לא הבנתי
אם זה בסדר מבחינתך אז שמחה בשבילך, אם לא אהבת את זה תדברי איתו (:
שואל השאלה:
אהה שכחתי לשאול, מה לעשות עכשיו? לשלוח הודעה ?
אנונימית
תלוי איך את מרגישה עם זה