7 תשובות
אויש נו
לא עושה את מה שעשית ביום גם בשבוע
כל מה שעשיתי יום היה להכין לי פנקייק
כל מה שעשיתי יום היה להכין לי פנקייק
לא צריכה לפצות על כלום, יום סתלבט היה לך
כן ירבו
כן ירבו
ליטרלי התחלת את המשפט ב"זה מה שעשיתי היום" עשית היום מלא
שואל השאלה:
אז למה אני מרגישה עצלנית?
אז למה אני מרגישה עצלנית?
אנונימית
עת צריכה לעשות דברים כדי שתרגישי טוב עם עצמך
מקווה שזה מה שיקרה מחר
מקווה שזה מה שיקרה מחר
חחח זה נחשב שלא עשית כלום?
כל מכ שעשיתי זה לחקות שעות בתור לבדיקות קורונה
ועכשיו אני רק רוצה לישון
כל מכ שעשיתי זה לחקות שעות בתור לבדיקות קורונה
ועכשיו אני רק רוצה לישון
באותו הנושא: