8 תשובות
תראה רם היא בקטע ואם לא אל תעשה כלום
את מגעילה טפי
שואל השאלה:
עוגיית חיוך^ לא כל כך הבנתי מה כתבת
עוגיית חיוך^ לא כל כך הבנתי מה כתבת
שואל השאלה:
איתן אי אי מה אתה רוצה
איתן אי אי מה אתה רוצה
איתן, שב בשקט^
ולשאלה, תגידי לה. ותגידי לה גם שאת לא רוצה שזה יהרוס את החברות שלכן.
אם היא חברה אמיתית היא תכיל את זה, גם אם היא לא מרגישה אותו הדבר.
ולשאלה, תגידי לה. ותגידי לה גם שאת לא רוצה שזה יהרוס את החברות שלכן.
אם היא חברה אמיתית היא תכיל את זה, גם אם היא לא מרגישה אותו הדבר.
שואל השאלה:
אני אסביר כי זה קצת יותא מורכב...
יצאנו פעם ואז ההורים שלה החליטו שזה יותר מדי זמן נסיעה אחת לשנייה (חצי שעה בערך)
אבל באמת שאהבנו אחת את השנייה.
ועכשיו אני עדיין והיא נראה לי גם עדיין. אבל אני מפחדת.
אני אסביר כי זה קצת יותא מורכב...
יצאנו פעם ואז ההורים שלה החליטו שזה יותר מדי זמן נסיעה אחת לשנייה (חצי שעה בערך)
אבל באמת שאהבנו אחת את השנייה.
ועכשיו אני עדיין והיא נראה לי גם עדיין. אבל אני מפחדת.
אין לך ממה, אם זה באמת דו כיווני, אז בכלל.. לכי על זה. אל תבזבזי זמן, זמן הוא הדבר הכי יקר שיש.
טוב תראי, אם זה באמת רק מהצד שלך לא כדאי שתגידי לה, אחרת החברות שלכן תיהרס. אבל אם יש סיכוי שזה הדדי תגידי.
באותו הנושא: