5 תשובות
כתוב בהוראות
עצה אישית ממני -
עדיף לעשות את בדיקת הpcr היא הרבה יותר אמינה מהבדיקת קורונה
עדיף לעשות את בדיקת הpcr היא הרבה יותר אמינה מהבדיקת קורונה
בעיקרון אם במבחנה יצא לך קו על ct, זה חיובי.
הצבע לא משנה
הצבע לא משנה
תשלחי לכאן תמונה, אגיד לך.
עדיף לעשות בדיקת קורונה רגילה כי זה הרבה יותר מדוייק והתוצאה בבית לא תמיד נותנות תשובה נכונה, הרבה אנשים שאני מכיר עשו בדיקה ביתית ויצאו חיוביים ועשו בדיקה רגילה ויצאו שליליים והפוך
באותו הנושא: