9 תשובות
שואל השאלה:
לממש את האהבה? לא.. לא חושב
לממש את האהבה? לא.. לא חושב
שואל השאלה:
אני עוד צעיר כן אבל אני חושב שאני לא יתחתן.. כן אני הרפתקן
אני עוד צעיר כן אבל אני חושב שאני לא יתחתן.. כן אני הרפתקן
להצהיר את האהבה לעולם
שואל השאלה:
חתונה זה נטו בשביל האישה.. אם זה היה תלוי בנו שום גבר לא היה מתחתן.
חתונה זה נטו בשביל האישה.. אם זה היה תלוי בנו שום גבר לא היה מתחתן.
נטו בשביל להביאי ילדים וכדי להוסיף טייטל לקורות חיים, כשאנשים שומעים שאתה נשוי ישר זה מעלה אותך אדם בן 30-40 לא נשוי לא משנה מה הוא זה מוריד ממנו. זאת החברה שלנו וככה היא בנויה.
שואל השאלה:
אשכרה...
אשכרה...
שואל השאלה:
ומה שנועד כדי למנוע מאנשים להביא ילדים נקרא קונדום אחי לא חתונה..
ומה שנועד כדי למנוע מאנשים להביא ילדים נקרא קונדום אחי לא חתונה..
חח לפי הביו שלך אפשר להבין שאתה בן אדם של הרפתקאות וריגושים זמניים
כי ככה העולם פועל, זו הנורמה וזו מה שהחברה מצפה ממך, זה גם טקס דתי אתה מתחתן עם האישה שבעזרת השם תבלה איתה כל חייך ותקימו משפחה
אם אתה לא מוצא עניין בזה אל תתחתן
כי ככה העולם פועל, זו הנורמה וזו מה שהחברה מצפה ממך, זה גם טקס דתי אתה מתחתן עם האישה שבעזרת השם תבלה איתה כל חייך ותקימו משפחה
אם אתה לא מוצא עניין בזה אל תתחתן
אנונימית
לממש את האהבה
באותו הנושא: