6 תשובות
שואל השאלה:
שלא תבינו אותי לא נכון, אני הכי מבינה אותם, אבל יש גבול.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני הכי מבינה אותם, אבל יש גבול.
אנונימית
אין לך מה להסביר להם את צריכה לקבל את זה כשתגדלי בעוד כמה שנים את תראי שהם צודקים
שואל השאלה:
נו אתם רציניים
אני מבינה אותם אבל מגיע לי קצת שישחררו ממני
נו אתם רציניים
אני מבינה אותם אבל מגיע לי קצת שישחררו ממני
אנונימית
אני הייתי בדיוק כמוך במחשבה עד שכבר לא הייתי כל כך מקשיבה עד שזה באמת בא ונתן את הכאפה של האנשים מחוץ לבית ועכשיו אני מאוד מבינה מאיפה זה נובע
גם ההורים שלי ככה וזה בא מתוך דאגה
תגידי להם
באותו הנושא: