6 תשובות
שואל השאלה:
שלא תבינו אותי לא נכון, אני הכי מבינה אותם, אבל יש גבול.
אנונימית
אין לך מה להסביר להם את צריכה לקבל את זה כשתגדלי בעוד כמה שנים את תראי שהם צודקים
שואל השאלה:
נו אתם רציניים
אני מבינה אותם אבל מגיע לי קצת שישחררו ממני
אנונימית
אני הייתי בדיוק כמוך במחשבה עד שכבר לא הייתי כל כך מקשיבה עד שזה באמת בא ונתן את הכאפה של האנשים מחוץ לבית ועכשיו אני מאוד מבינה מאיפה זה נובע
TwT
גם ההורים שלי ככה וזה בא מתוך דאגה
TwT
תגידי להם